Uitgifte VISpassen, nacht- en bootvergunningen

Woensdag, 12 september 2018

Als u in 2018 lid was van HSV De Breuly dan kunt u uw VISpas (€ 30,-) voor 2019 bij ons op de uitgiftedagen ophalen. De uitgiftedagen zijn vastgesteld op dinsdag 4 december 2018 van 19.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag 12 januari 2019 van 11.00 uur tot 13.00 uur bij De Sterrenwacht, Corona Borealis, Breulylaan 3 te Zevenaar. Leden boven de 16 jaar van HSV De Breuly kunnen dan ook, zolang de voorraad strekt, een nachtvergunning voor 2019 (€10) aanschaffen. Bootleden kunnen hun ligplaatsvergunning verlengen (€ 10,-) Wilt u in 2019 ook graag met een (roei)boot in de Breuly vissen, dan kan dat. Er zijn nog 2 ligplaatsen beschikbaar. Bent u op beide dagen verhinderd, dan is er nog een laatste gelegenheid om de VISpas op te halen en wel op donderdag 24 januari 2019 van 19.00 uur tot 20.00 uur bij Zaal Staring, Grietakkers 3, 6905 CD Zevenaar voorafgaand aan de ledenvergadering. Let op: VISpassen die niet op de uitgiftedagen worden opgehaald sturen wij direct terug naar Sportvisserij Nederland. Wilt u dan in 2019 alsnog een VISpas via de bestelmodule van onze website aanschaffen betaalt u €35, dat is dus €5 meer.