Visdocumenten

Lid worden van de mooiste vereniging in de regio

Bij Hengelsportvereniging De Breuly ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het  lidmaatschapsbewijs van HSV De Breuly. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot een prachtig aanbod aan viswater én zo'n 80% van ál het viswater in heel Nederland, maar word je ook lid van de leukste en actiefste vereniging in en rond Zevenaar.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig.
De definitieve VISpas ontvang je later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.

Jeugd tot 14 jaar

Jeugd tot 14 jaar mag, mits onder begeleiding van een volwassene, zonder vispas met één hengel vissen met bijv. wormen, maden, deeg, brood of mais. Voor het vissen met 2 hengels of het vissen met kunstaas, dode vis of stukje vis op roofvis is wel een vispas vereist.
Deze jeugd tot 14 jaar kan een gratis vergunning voor 1 hengel  via de website (jeugd) printen. In het bezit van die gratis vergunning (toestemming van de vereniging) is begeleiding van een volwassen niet meer noodzakelijk.

Dagvergunning

HSV De Breuly verkoopt ook dagkaarten een keer de sfeer willen proeven van het vissen in onze wateren.
Verkooppunt Gemak Shop Leuven, Grietsestraat 50, Zevenaar.
Hiervoor is geen VISpas vereist.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.