Ereleden

Ereleden HSV De Breuly

Henk Gieling1987
Werkzaamheden als penningmeester; zeer actief bij jeugdwerk, controleurswerk en natuurbeheer.

Rein van der Kracht 2012
Materiaalbeheer en onderhoud, coördinator wedstrijden, veel gedaan voor natuurbeheer.

Jan Jansen 2021
Voorzitter, initiator en coördinator project renovatie Breuly en Panoven tussen 1976 en 1980, natuurbeheer.

Ton van Uum 2021
Als voorzitter 35 jaar de club geleid en bij elkaar gehouden, veel gedaan voor jeugdwerk en natuurbeheer, samenwerking externe organisaties, waaronder de Hengelsportfederatie Midden Nederland en Vrienden van de Breuly.

Ruud Snoep  2021
Materiaalbeheer en onderhoud, veel gedaan voor jeugdwerk, ondersteuning bestuurswerk, adviseur HSV De Breuly , natuurbeheer en project ”Samen Vissen”.

Ton Dijks2021
Vanaf de oprichting in 1951 lid, altijd op de ledenvergadering,actief wedstrijdvisser, adviseur HSV De Breuly, actief betrokken bij project “Samen Vissen”.

Theo Brandts 2021
Jarenlang organisator van de jeugdwedstrijd. Veel gedaan voor natuurbeheer en onderhoud. Actief betrokken als secretaris HSV De Breuly. Veel werk verzet bij de distributie van de VISpassen. Organisatie vrijwilligersdagen. Jarenlang controleurs aangestuurd.