Beste leden

Maandag, 26 april 2021

Verzoek van het Bestuur, Beste hengelsportvrienden. Het overgrote deel van onze leden neemt de tijd om met een fietskarretje of kruiwagen de visspullen te vervoeren naar de stek. Er zijn helaas enkele leden die hun auto of bus over de voetpaden van Breuly en/of Panoven rijden om bij hun stek te komen. Soms om te laden en te lossen, soms laten zij auto of bus gewoon op de stek of op de steiger staan. We verzoeken de betreffende leden (het zijn er gelukkig maar enkele) vriendelijk maar wel dringend hier onmiddellijk mee te stoppen. Uiteraard zijn transportmiddelen van Gemeente en Bestuur voor onderhoud aan het water hiervan uitgezonderd. Wij nemen deze klachten zeer serieus omdat zij de goede naam en faam van onze vereniging en het goede gedrag van bijna al onze andere leden aantasten. Wij betreuren dit ten zeerste. Het spreekt voor zich dat wij na deze waarschuwing bij herhaling gedwongen zijn om hierop op gepaste wijze te acteren. Bestuur HSV De Breuly