VISles Federatie op Rosorum

Maandag, 5 juni 2023

Reminder Visles 17 juni aanstaande Rosorum Het maximum aantal deelnemers is bijna bereikt. Als HSV De Breuly ondersteunen wij natuurlijk dit mooie initiatief! Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers die zaterdag 17 juni tussen 13.30 uur en 16.00 uur een handje komen helpen. Aanmelden bij hsvdebreuly@gmail.com Leden Let op!! : laat op 17 juni de oevers van Rosorum dusdanig vrij dat er 30 kinderen naast elkaar kunnen vissen. V I S L E S 🎣 Ben je tussen de 10 en 13 jaar en houd je van vissen of wil je het eens uitproberen? Buurtgezinnen in Zevenaar en Buurtgezinnen.nl in Duiven en Westervoort en Hengelsport Federatie Midden Nederland organiseren een visles op zaterdag 17 juni 2023 van 13.30 tot 16.00 uur bij de visvijver van de kinderboerderij in Zevenaar. Er zijn geen kosten aan verbonden. Aanmelden is verplicht, want er is plaats voor maximaal 30 kinderen. Kom je ook? Het wordt een mooie middag. Zijn er vragen stel ze dan gerust. Je kan een aanmelding doen via wietske@buurtgezinnen.nl. Delen van dit bericht is heel fijn. Dank je wel 🙏 Onder het motto ‘Opvoeden doen we samen’, koppelt Buurtgezinnen gezinnen die steun kunnen gebruiken aan een stabiel gezin in de buurt. Zo krijgen kinderen wat extra liefde en aandacht en worden ouders ontlast