Nachtvergunningen

Maandag, 11 december 2023

Vanaf maandag 18 december 12 uur kunnen leden van HSV De Breuly die in 2024 ouder zijn dan 16 jaar (teldatum 1 januari 2024) via email: hsvdebreuly@gmail.com een nachtkaart aanvragen. Als je tegelijkertijd 15 euro overmaakt op rekeningnummer NL24RBRB0943201896 (regiobank)  ten name van hengelsportvereniging de Breuly onder vermelding van je naam, adres en “nachtkaart” dan sturen wij jouw nachtvergunning per post z.s.m. op naar het adres dat je in de email hebt opgegeven. Dit alles zolang de voorraad (max 100) strekt. De nieuwe nachtvergunningen zijn van pvc en zijn naamloos, maar wel genummerd. Controleurs, boa’s en politie ontvangen van ons een genummerde lijst van nachtvissers, zodat ze vrij eenvoudig kunnen controleren. Controleurs die dat op prijs stellen kunnen een gratis nachtvergunning krijgen. De nachtkaart is alleen geldig met de ontheffing van kampeermiddelen die je kunt downloaden vanaf onze site: https://hsvdebreuly.mijnhengelsportvereniging.nl/nachtvissen/nachtvergunning-breuly-en-panoven.html